tirsdag 30. november 2010

Oppsummering

Noe av det vakreste jeg vet er å se Fredriksten Festning, opplyst i vinterlandskap, det gir en behagelig ro i sjelen og det føles som om jeg endelig ser "hjemmet" mitt. En veldig rar følelse, akkurat som om jeg har vært på en lang reise og endelig kommer hjem. Jeg har jo egentlig ikke noen tilknytning til Halden bortsett fra at deler av familien min kommer derfra. Siden jeg tror at vi har levd tidligere så kan det være at jeg har en tilknytning der som jeg ikke vet om.....men det føles varmt og godt når jeg ser festningen....hehehe.....crazy woman ;)))) Eller kanskje det rett og slett er fordi jeg har leste så mange gamle kjærlighetsromaner med festninger og slott at jeg drømmer meg bort i det.....hehehe.

Her kommer en liten oppsummering av uka så langt:

I går ble det 20 min spinning, ca 40 min styrke : 3x 10 rep med 50 kg i markløft, så 3 forskjellige øvelser på brystet og litt på magen og 1 t latino w. Hærlig energi på timen i går..:))))))

I dag har jeg vært i Halden og hatt 1 t Latino w....den siste før jul... nok en gang en hærlig time. Hadde styrkeutfordring i dag også...jobbet med korsryggen og så tok vi planken og stjerna :)))) Til slutt tok jeg 10 spensthopp, 10 armhev...osv ned til 1, sammen med 2 av de andre jentene :)))) Merker stor forskjell på spensten :))))

Sliter litt med dieten denne uka...ikke fordi jeg har spist galt , men fordi jeg er matlei.....og ikke føler meg sulten. Har ikke hatt sjangs til å spise alle måltidene i dag.....håper det bedrer seg. Må nok noen forandreinger til slik at det blir lettere å holde ut :)))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar