søndag 7. november 2010

Lindas verden

Prøver å finne ut av hvordan denne siden virker....hehehe....eller ser ut. Foreløpig så har jeg null kontroll, men håper snart at det blir bedre. Har egentlig hatt lyst på en blogg lenge og endelig har det blitt noe av. Jeg vet ikke hvor flink blogger jeg kommer til å være, så foreløpig tror jeg at jeg starter med en gang i uka eller noe sånt.....hehehe. Det er mye jeg ønsker å blogge om men hovedsakelig blir det om livet mitt før, nå og de store forandringene jeg har vært igjennom, både fysisk og psykisk.

Derfor vil det bli mye om psykisk helse, overvekt, trening og det å sette seg nye mål. Og litt om dyr, familien min og alle de som betyr noe for meg :))))

Og bare sånn at dere vet det, jeg er jeg et skikkelig kaos menneske.......men jeg ønsker å gjøre noe med det :))))

2 kommentarer: