fredag 12. november 2010

Trening

Jeg hadde store forventninger til treninga i dag og gleda meg max til spinning, men tror dere jeg fikk lov til det........neida.......jeg ble møtt av en haug medarbeidere, som alle sa at det fikk jeg ikke lov til.....hehehehe.....jeg skjønner dem godt, for jeg skulle trene styrke og latino før spinninga ( til mitt forsvar så hadde jeg tenkt å ta det veeeellllldig rolig). Så i dag fikk jeg øvd på å ikke la mine følelser styre meg og styrte ned på spinninga. Faktisk så er jeg glad for at jeg har så flotte medarbeidere som tar ansvar når det er full kortslutning. Siden jeg er vandt til å "overtrene" så føler jeg at jeg ikke har fått trent nok denne uka, men selvfølgelig er det bare tull.....hehehe.

Styrkeøkta var helt RÅ i dag....Tusen takk til verdens beste treningskompis, Marianne Krogh-Bjerke ( må bare nevne deg med navn) du får virkelig fram det beste og ut det siste i meg :)) hvis jeg kan bruke skuldrene bare 10 % i morgen så er jeg fornøyd....:))))))) vi sees snart igjen, klem

2 kommentarer:

  1. Takk det samme!
    Skuldrene mine er vonde allerede!!

    SvarSlett
  2. Etter massasje og smøring med slik ein brennandes krem føles dem veldig bra i dag :)))))))))))

    SvarSlett