fredag 12. november 2010

Veiing og spisedag

I dag har jeg veid meg igjen..... Vekta stoppa på 89,3 kg dvs bare 0,2 kg ned, men det er ned:)))))) livvidden er den samme som den var for noen dager siden....95cm. På to uker har jeg altså gått ned 3,4 kg og minsket livvidden med 5 cm :)))))))

I dag har jeg såkalt "spisedag", dvs at jeg ikke har noen begrensninger bortsett fra at det ikke skal være mer enn 15g fett pr 100g vare. Det utelukker fort sjokolade og potetgull, men jeg klarer å kose meg for det jeg:)))))))))

Uke nr 2 på diet har vært hard og utrolig lang, men jeg vet at uke 3 kommer til å bli mye bedre:)))))) og det er bare til å se framover. Gleder meg veldig til treningen til uka, prøver å legge den opp slik jeg trente den 1.uka, kanskje det har betydning for hvordan jeg føler ukene går :)))))) klem

2 kommentarer:

  1. Flotte resultater for 2 ukers knallbra innsats.
    Kos deg i dag med god samvittighet!

    SvarSlett
  2. åååå....takk....og det gjør jeg også :)))) klem

    SvarSlett