søndag 21. november 2010

på godt og vondt

Heldigvis så ble jeg fort kvitt frustrasjonen i går, langspinnen var bare helt fantastisk. At man kan få så mye energi av å trene er bare helt utrolig:))) Hadde en kjempefin dag i går, var i overraskelsesbursdag hos en venn og det var virkelig hyggelig. Jeg fikk dessverre ikke planlagt og gjennomført spisedagen min slik jeg ville, spiste nok en gang for lite og skjønner at jeg har noe å jobbe med for at det skal bli riktig. I dag har jeg vært i nok en bursdag ...hos mamma, noe som også var kjempekoselig, men som spisemessig har vært en katastrofe. Hvorfor...? det er ikke helt enkelt å svare på, men det er bare å be om tilgivelse for noen kakestykker og starte med blanke ark igjen. Nå vet jeg at det absolutt ikke var verdt det og at jeg må gå 100 % inn for å jobbe mot målet mitt. Akkurat nå så føler jeg meg litt "skadeskutt" men vet at etter et par dager på diet og hærlig trening så er jeg tilbake igjen. Jeg gleder meg enormt til fortsettelsen og er bare enda mer fokusert på at det er dette jeg vil:)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar