søndag 14. november 2010

Søndag

I går følte jeg meg sååå heldig, det åpnet seg en ny verden for meg da jeg fant ut hvor mye forskjellig jeg egentlig kan spise:)))) For å si det sånn ble det mye kos igår og jeg ble stappmett. Faktisk føltes det veldig deilig å være over på diet igjen idag. Forrige søndag var grusom, med tanke på sult, tror faktisk at jeg spiste alt for lite på lørdagen. Klok av skade gjorde jeg ikke det i går.....og nå har jeg det helt supert:)))))

Har hatt en flott treningsøkt i dag, 45 min spinning så spensthopp og push-ups, mage og korsrygg. Har slitt litt med angst i dag, men etter treningen så er den borte. Deilig å få svetta skikkelig ut og føle at kroppen er i balanse igjen:)))) og kyllingen var rågod i dag :))))) klem

2 kommentarer:

  1. Nå har du funnet rett innstilling på lørdagene :-)
    Spennende å se hvordan kommende dagene slår ut på midje og vekt.

    SvarSlett
  2. Ja er utrolig spent selv, gleder meg :))))

    SvarSlett