tirsdag 16. november 2010

Slitsomt

Rekker akkurat å legge inn dagens blogg......puh...:))) Begynner med det som er bra...og det er dieten, funker som bare den...hehehe.....men ellers har det heller vært en "slitsom" dag. Ikke det at jeg har hatt så mye å gjøre, men har hatt null energi, vært trøtt og uopplagt .....og "litt" grinete. Når jeg tenker etter så er det akkurat den tiden av mnd hvor humøret og energien er på det dårligste, da tårene henger løst og selvfølelsen er på bånn. En dag hvor egentlig alt føles feil....tom håret....og er det noe jeg blir grinete av, så er det å ikke få til håret....hehehehe

Når det er sagt så har jeg hatt en HÆRLIG og ENERGI GIVENDE treningsøkt i Halden og brått føltes det ikke så slitsomt lenger. Jentene gir så mye av seg selv og jeg er stolt over å være treneren deres og over muligheten til å bli kjent med de hærlige menneskene som jobber der :))))))) Jeg har også vært på flott tur med hundene, min nabo Vikki og hennes hund Amira i dag......noe som alltid er veldig hyggelig:))

Så da avslutter jeg med å oppdatere slitsomt til hærlig og energi givende:)))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar