mandag 8. november 2010

Lindas verden

Det var ikke veldig fristende å stå opp kvart på 5 i dag tidlig og dra på trening.......men siden spinn/styrke er en av mine favoritter så er det absolutt verdt det, bare jeg kommer igang. Spinninga var mildt sagt slitsom, men på styrken merka jeg ingenting....hehehe....kan jo late som. Jeg er fortsatt litt støl etter forrige ukes treninger og sliter litt med den ene skuldra. Jeg har fått strekkøvelser av min naprapat så nå gjenstår det bare å begynne å bruke dem...:)))) har også rukket en times tur med hundene i det fine været.......vel det var iallefall fint, nå skyer det til.

Jeg er fortsatt veldig usikker på hvordan jeg skal legge opp siden, vel, det jeg sliter med er hvordan jeg skal starte, føler jeg har så mye jeg egentlig vil snakke om....og skal snart finne en løsning på det. Vi sees :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar