mandag 15. november 2010

God følelse

I dag fikk jeg endelig vært på den etterlengta energi-spinninga :)))) Hadde bare tenkt å ta oppvarmingen, men siden det ikke var fullbooka på 17 timen så sykla jeg litt på den timen også. Tilsammen 50 min spinning. Hadde tenkt å trene styrke i dag, men har slitt litt med skuldra etter treninga i går og valgte derfor å droppe det. Har bestemt meg for at det ikke blir styrke før til onsdag, og håper at skuldra er fin igjen da. Jeg skal også til naprapat på onsdag og får høre hva hun sier om hvilke øvelser jeg ikke bør ta.

Har selvfølgelig også hatt Latino workout, føler det er på tide med ny musikk og nye trinn igjen.....sliter litt med at jeg kan for lite trinn for de som har vært med en stund, men håper snart å få gjort noe med det....og så håper jeg på større oppmøte:))))))

Dieten går veldig bra, og jeg har en god følelse nå etter trening og mat. Jeg er så spent på veiing til lørdag og håper uka kan gå fort.....hehehehe:))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar