onsdag 10. november 2010

Frisk

Føler meg veldig heldig....frisk etter kun 1,5 dag syk. Deilig å kjenne at kroppen fungerer og at det går bra med dieten :))))))

Har vært å trena spinn/ styrke i dag. Da er det først 30 min med spinning og så 30 min med styrke. Øvelsene varierer noe fra gang til gang, men i dag trena vi biceps, skuldre, bryst, triceps, bein og mage. Treneren er skikkelig flink og det er helt utrolig hvilke øvelser han kan. Vi måtte stå i push-up posisjon og svinge oss ut til siden for så å strekke opp den øverste armen og det øverste beinet slik at vi ble stående i stjerne, anbefaler dere å prøve det i dag.....hehehehe

Etter dette gjorde jeg min hjemmelekse, 10 spensthopp, 10 push-ups, 9 spensthopp, 9 push-ups, 8 spensthopp, 8 push-ups osv helt ned t.o.m 1......og da var jeg helt pumpa. Veldig deilig å være ferdig med treninga for i dag:))))))...blir nok noe pusling bare jeg får spist :))))) vi sees :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar