onsdag 17. november 2010

Energi

Dagen i dag har vært helt motsatt av dagen i går. Det er helt utrolig hvordan humør og form kan svinge. Selv om gårsdagen endte bra så var jeg lenge usikker på det. I dag startet det bra med spinning og styrke....og for en treningsøkt. Helt utrolig hardt, men takker treneren for motivasjon og vekking av fighter innstinkt....hehehehe...ikke rart jeg liker dem timene vettu:)))))))

Etter trening var jeg på Naprapathuset og fikk behandling på skuldrene. Kan jo ikke si at det var veldig godt, men det føles veldig bra nå, og jeg kunne bare trene som vanlig, så lenge jeg gjorde øvelsene riktig. Jeg fikk også en strekkøvelse og et tips på en styrkeøvelse. Ellers så koser jeg meg med kyllingen min...faktisk....og har ingen store problemer med dieten.En god dag, full av energi :))) Gleder meg til skikkelig styrketrening i morgen og så klart Latino Workout :)))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar