fredag 26. november 2010

Fredag

Nå er det dessverre noen dager siden forrige blogg, så tenkte det var på tide med en oppsummering av de siste dagene. Nå føler jeg endelig at det går rette veien og jeg er veldig spent på veie og måle dagen min i morgen. Treningen går over all forventning, har følt meg lett og sterk i kroppen. Jeg merker allerde en fremgang under styrketrening....og kan legge på litt mer vekter på enkelte øvelser hver gang:))))))

Onsdag trente jeg 30 min spinn og 30 min styrke, jeg var veldig støl i beina fra mandagstreninga og for å si det sånn så ble det ikke bedre....men det er godt å kjenne at man har muskler...hehehe.

Torsdag gikk jeg 20 min på tredemølle før det ble 45 min styrke, bryst og mage. Og 1 time latino workout.

I dag, fredag, har jeg gått 20 min på tredemølle, trent 45 min styrke, rygg, biceps, triceps, skuldre og 1 time latino. Har helt klart fått trenet nok, men det mangler minst 1 spinningtime før jeg føler meg fornøyd.....hehehe.....det får bli til mandag på min nye treningsuke :)))) snakkes i morgen :)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar