søndag 5. desember 2010

Trening

Dette har vært en hektisk uke...og vips så var den gått :))) her kommer et sammendrag av min trening:

Onsdag: 30 min, hard spinning og 30 min styrke og time hos naprapat :))) deilig med en kveld fri.

Torsdag: først 20 min oppvarming på tredemølla ca 45 min styrke, nedtrekk 10 x 20 kg x3, sit.roing 10 x 47kg x3, biceps stang 6x 26kg, 8x 23,5 kg, 12x? kg, 5x 26kg, 8x?. 1 time Latino workout og 1 time Zumba :))))))))

Fredag: Det kom ingen på min latino time, så da var jeg så heldig at jeg kunne gå på spinning og det var en knall time:))))))) trente triceps etterpå, 3x 15 rep mellom to benker og fransk press, 10x ? og 10x ? x 2 :)))

Lørdag var jeg i Oslo på workshop, Zumbainstruktør. Dette skal jeg lage et eget innlegg om :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar