tirsdag 21. desember 2010

Hektisk

Det nærmer seg Jul med stormskritt....og førjulstiden er alltid hektisk synes jeg. Jeg føler alltid at jeg har SÅ god tid 1.Des.....men brått så har 20 dager gått og jeg sitter fortsatt mitt i kaoset mitt. Hvert år så sier jeg at i år skal jeg være tidlig ute med julekorta....men hvert år så får jeg ikke gjort det !!!!! Arghhh....jeg får alltid gjort det....23.Des...hehehe...og så må alle korta leveres sammen med julegavene eller i romjula....håpløst.....kanskje jeg skal starte på årets kort da....hehehe....blir ikke jul uten ;)))

Dieten går bra....men jeg gleder meg utrolig til å skeie litt ut i jula...SJOKOLADE. har hatt to fine treningsdager denne uka og gleder meg til to til....før juleferie:))) klem

2 kommentarer:

  1. Ingen utskeielser er fullkomne uten en skikkelig innsats i forkant. Du har gjort deg fortjent til en god matjul nå Linda :-)

    SvarSlett