fredag 24. desember 2010

God Jul

I går var det totale kaos et faktum, alt jeg ikke hadde rukket skulle gjøres, noe som selvfølgelig førte til et aldri så lite mentalt sammenbrudd, og det er dette jeg jobber så hardt med å få kontroll på. Dagen begynte veldig bra, men siden jeg stressa rundt....ble ikke måltidene prioritert og på ettermiddagen kom smellen, fortvilelse, gråt, håpløshet og alt det der som hører til. Valgte derfor å begynne min juleferie, droppet dieten resten av dagen og spiste vanlig mat samt noen goderier. Så derfor ble det ingen veiing i dag, men jeg veide meg på torsdag og vekta sto på 84, 9 kg og det er ned 0,2 kg denne uka.Tilsammen er det da 7,8 kg og jeg er fornøyd :))) Det skal bli godt med noen dager uten fokus nå....og jeg skal prøve å nyte fritiden og julekosen så godt det lar seg gjøre.

Det hjalp på stressfølelsen i går etter at jeg fikk spist og jeg fikk kommet igang med det jeg skulle gjøre, men ennå er jeg ikke ferdig. Så i år blir som alle andre år, men nå vet jeg bedre hva jeg skal jobbe med mot neste jul og har faktisk et helt år på meg til forbedring. Jeg har en veldig god følelse med tanke på 2011 og er klar for de utfordringer det vil gi.

Til slutt vil jeg bare ønske alle en God Jul og håpe at alle får en flott julefeiring. Ta vare på hverandre og stress ned :)))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar