søndag 2. januar 2011

Julefeiring

Jeg har hatt en veldig koselig julefeiring med familie og venner, jula er virkelig den beste tiden i løpet av året. Allikevel er jeg veldig glad den er over, fordi den har bydd på mange utfordringer med tanke på spiselige fristelser og stress. Jeg har dessverre ikke taklet julestresset særlig bra og har følt både angst, håpløshet, fortvilelse og dårlig samvittighet. Selv om jeg til tider har holdt meg til dieten så har jeg ikke planlagt måltidene slik jeg burde og det har blitt mye utskeielser....heldigvis er det bare snakk om en uke. I dag er jeg fullt fokusert på dieten igjen....og det rare er at det kun føles som om jeg har hatt en vanlig spisedag og er tilbake igjen. Jeg vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg....første veiing blir lørdag 8 januar :)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar