tirsdag 11. januar 2011

Nå er jeg heldigvis tilbake i diet rutinen, og det føles deilig :))))) jeg har hatt to flotte treningsdager. Mandag startet med 1 time LW og jeg ble så glad for det kom 20 stk på timen min og det er ny rekord :)))))) etterpå trente jeg ryggen, nedtrekk og sit.roing, biceps, triceps og skuldre....ikke noe økning på antall kilo. Jeg avsluttet med 1 time spinning...fokuserte på fettforbrenning.

I dag trente jeg bryst og bein. Og for første gang tok jeg 10x 50 kg x3 på benkpress :))))...og 50 spensthopp på den midterste krakken :))))) jeg avsluttet treninga med en hard spinningtime.... :))) så nå har jeg skikkelig SUPER ENERGI og den beste følelsen i hele verden :))) treningsfri i morgen er oppe til vurdering...hehehe:)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar