søndag 9. januar 2011

Hektisk helg

Det har vært en hektisk helg, og kaoset er igjen et faktum.

Fredagstreninga var helt suveren, tungt å spinne, men veldig deilig etterpå. Var i bursdag hos svigerfar og hadde ikke klart å forberede diet måltidene som jeg skulle, så det ble at jeg spiste det som var der....som selvfølgelig var helt utenfor programmet. Jeg har veid meg og vekta var 86,3 kg....noe som er 1,4 kg opp fra veiinga før jul, men jeg vet at jeg er i rute igjen til uka:)))))

Har vært på Strømstad SPA med mine flotte kollegaer fra Family, noe som var veldig hyggelig men som spisemessig også bød på utfordringer. Det gikk veldig lang tid mellom måltidene, så når middagen kom , som var buffet, så spiste jeg det som var der og hadde egentlig ingen mulighet til å ha en "vanlig" spisedag. Og det samme gjelder for i dag, spiste hotell frokost, men skeiet ikke ut, så jeg stresser ikke med dieten i dag, men det blir blod, svette og tårer fra i morgen av.

Jeg står fast ved mitt valg, men vet at jeg må legge hele sjela mi i det for at det skal gå, og da kan jeg ikke la meg distrahere av situasjoner som gjør meg stresset. Jeg har latt kaoset råde alt for mange ganger....men nå skal jeg følge mine behov, og det som skal til for å lykkes med dem:))))) og pri 1 er selvfølgelig dieten og treninga som er og blir min røde tråd.

Så må jeg bare "rydde opp" i alt som er rundt meg og få bedre vaner, rutiner og kontroll på mine kaotiske familieforhold og kaoset rundt det. I dag føles hodet som bomull...hehehe....og jeg som ikke har rørt en dråpe alkohol siden halloween :))) men det er værste dagen med mensen og formen er elendig.....heldigvis kommer jeg til å være mye bedre i morgen...rart hva hormoner gjør med en.....noen ganger skulle jeg ønske jeg var gutt og slapp alle sånne kaotiske jente greier....puh...

Ok...tilbake til virkeligheten:))))) gleder meg til en ny uke :)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar