onsdag 5. januar 2011

Onsdag i uke 1

Jeg må virkelig si at det er godt å komme tilbake på dieten igjen. Føler meg mye mere avslappet allerede, men har hatt kjempe søthunger i dag. Faktisk så tror jeg det er en del psykisk, fordi jeg har treningsfri og må forholde meg til å være hjemme hele dagen. Da er tankene på noe " annet" der hele tiden, men det er snart en ny dag og en dag nærmere veiing og spisedag. Jeg har vel egentlig ikke følt meg vel etter all julespisingen, men ble veldig glad i går da min PT og veileder Sondre Krogh-Bjerke, sa at kroppen min faktisk har forandra seg siden jeg begynte på dieten :))))) Det hjelper virkelig med PT og trenger dere forandring så gå inn på www.onlinept.no :)))

Ellers så har jeg hatt tre fine treningsdager, kanskje litt mye spinning men har også fått trena godt med styrke på rygg, triceps og bein, samt latino workout. Jeg er overrasket over at styrken i beina mina har øket mye, veldig gøy :)))) På sittende knebøy så tok jeg 10 x 157 kg x3, på lårpress 10 x 50 kg og 10x 55 kg x2...ny rekord på begge øvelsene:)))) og på lårcurl 10x 50kg x3. Jeg tok også 50 spensthopp.....ikke veldig høyt men det er en start...hehehe.....og 3x 30 stk gående utfall med 8 kg hantler:)))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar