søndag 2. januar 2011

Godt Nyttår

Det er med stor glede jeg kan ønske dere alle et riktig Godt Nyttår:))))) Jeg håper dere har hatt en flott jule- og nyttårsfeiring. Det beste med hele julefeiringen er at den er over, og at jeg kan fortsette der jeg sluttet Lille julaften. Jeg har virkelig gledet meg til Januar, og til å komme igang med dieten igjen, og det har fungert over all forventning i dag:))))) så da er det bare å glede seg til fortsettelsen. Jeg håper dere er klare for et nytt år, og at dere har bestemt at dette skal bli et fantastisk år. Jeg vet at året blir akkurat slik dere ønsker, så våg å tenke stort, sette dere høye mål og ha tro på dere selv. Bestem dere for det dere ønsker og hold fast ved det. Jeg vil ønske alle sammen masse Lykke til og håper at dere fortsatt vil følge meg på veien mot mine drømmer :)))))) klem

2 kommentarer:

  1. Följer men spänning dina framgångar. Du är superduktig!
    Började själv min väg mot nya mål (skall ner till 67kg tills slutet på maj vilket innebär ungefär 0,5% viktnergång i veckan) Har ingen speciell kostplan, men fortsätta min träning och dra ner på skiten jag stoppar i mig... Fick en snabbstart i form av kräksjuka i helgen, så där försvann 2 kg :o) men de kommer nog tillbaka nu när jag kan äta igen.....

    Lycka till till oss båda! Kram

    SvarSlett
  2. Hei:))) det blir spennende Hege, jeg er litt usikker nå på hvor mange kilo jeg skal ned, men skal veie ca 74 kg når april kommer.....vet mye mer til Lørdag :))) Ja masse lykke til, til oss begge :))) klem

    SvarSlett