mandag 24. januar 2011

syk

Ja,ja....litt omganssyke skader vel aldri....hehe...fy som jeg synes synd på meg selv. Jeg var sååå klar for mandag og mandagstrening i dag, men måtte pent gå å legge meg igjen. Har tilbrakt mesteparten av dagen og kvelden i senga/ sofaen og har fortsatt ikke spist noe. Merker jeg trenger energi nå, men har ikke lyst til å kaste opp noe mere, så vi får se hva jeg kan putte i denne kroppen....:P

Formen er nok bedre i morgen, pleier aldri å være syk lenge. Er jo igrunn veldig heldig og slipper lett unna, så jeg har ingenting å klage for:))) ser dere snart igjen, klem

2 kommentarer:

  1. Önskar dig god bedring. Jag hade obgangsjukan på nyttårsdagen, det är inte alls kul.

    SvarSlett
  2. takk for det Hege:))) nei, men heldigvis så går det fort over. Håper du er i rute med dine nyttårsforsetter :))) klem

    SvarSlett