onsdag 12. januar 2011

Motivasjon

Det ble ikke treningsfri i dag, men spinn/ styrke:))) Roar var også med, og som vanlig la ikke treneren, Joakim Aardalen, noe i mellom......bånn spiker, eller ingenting....hehehe. Hvis det er noen som ønsker en hard trening så er det bare å komme på denne timen kl 10. Det er klart at jeg velger jo selv hvor hard timen skal bli, men det er viktig å yte ...og veldig vanskelig å holde igjen når Joakim selv er en sliter:)))... og det er derfor jeg liker disse timene så godt, selv om jeg sjeldent får vært med nå pga for mye annen trening:)

Motivasjon er viktig når man holder på med trening og en av de personene som motiverer meg mest er Joakim. Han er på det Norske Landslaget i bryting og jobber som PT og instruktør på Family SportsClub, Fredrikstad. Det sier seg selv at det ligger mye trening og blodslit for å komme på landslaget, og jeg ser det også selv ved å være med på hans treninger. Dette gjør også at jeg takler den smerten jeg føler på mine treninger bedre og holder meg fokusert mot mine mål:))) så tusen takk Joakim :)))) ...og selvfølgelig tusen takk til alle dere andre som også motiverer meg :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar