lørdag 29. januar 2011

resultater uke 4

I dag er jeg sååå fornøyd med resultatet mitt. Endelig har jeg sett 83 tallet...vekta stoppet på 83,2 kg i dag. Det er minus 1,5 kg siden sist og 9,5 kg tilsammen, men livvidden er den samme som sist 87 cm :)))) Jeg gleda meg veldig til 2 t med langspinn i dag....men siden det er min spisedag, så hadde jeg vært så lur å spise godteri før trening....noe som gjorde at jeg måtte slite med kvalme og hele syklinga ble bare tull. Ahhhhh....typisk meg, holdt ut i litt over 1 time.....fikk i allefall trena da...:P

Så, forhåpentligvis så har jeg lært noe av det også.....skal heretter ha spise kvelder og iallefall ikke noe uvanelig før trening!!!

Ellers så hadde jeg en flott treningsdag i går, for første gang så prøvde jeg bodypump, uvandt men gøy. Og så var jeg på pulsspinn etterpå, en time som jeg har vært mye på tidligere....tror dette er min nye fredagstrening fordi da er jeg ferdig til kl11 og kan ta helg:)))Nå er jeg ganske segneferdig etter to dager med bursdagsfeiring for Emily....bare synd jeg har så mye å rydde...hehe:))))) sees, klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar