torsdag 3. februar 2011

Opp og ned

Det var jo meningen at jeg skulle bruke denne bloggen til så mye, men hvor blir det av tiden min?????? Jeg vet det vil bli lettere utover nå siden det går mot lysere tider. Jeg kan vel bare innrømme at jeg har hatt en aldri så liten vinter depresjon...det er jo rart at jeg må bruke så lang tid på å finne ut det. Derfor har ting til tider vært veldig vanskelig selv om jeg også har hatt stor framgang både psykisk og fysisk:))))

Depresjonen har jeg følt som trøtthet og lite energi, spesielt hjemme samt at det til tider har vært en del følelse av håpløshet med tanke på alt kaoset rundt meg, og at jeg ikke greier å ta tak i ting. Det er en ting som jeg er flink til, nemlig å trene. Motivasjonen jeg får av trening gjør det også enklere for meg å følge min diet...selv om jeg har gått på noen smeller. Og siste smellen var i går.....nok en gang, kun min egen feil...ved at jeg ikke hadde klargjort måltidene mine. Jeg trena på formiddagen og var hos naprapat...så langt gikk alt på skinner. Men siden jeg passer noen katter som måtte til behandling hos veterinær ble resten av dagen snudd på hode....Annenhver uke har jeg ikke bil på formiddagen og bruker buss for å komme på trening, men kan ikke akkurat dra med meg syke katter der, så måtte ta bussen hjem for å hente bilen når Roar kom fra jobb, og da skulle jeg egentlig ha spist kyllingen min,men siden den ikke var klar så ble det noe fort og gæli!!!!! Tilstanden til kattene er ikke noe å skryte av så mine to dager i uka-pass av dem, har brått blitt til to ganger om dagen pass, noe som jeg egentlig ikke har muligheten til. Så i går følte jeg på håpløshet, tristhet, sinne, angst, dårlig samvittighet og skikkelig nederlag, resultatet av dette ble selvfølgelig sjokolade!!!.......buhu.......hehehe.....enda godt jeg har fått sovet og det er en ny dag:)))) Heldigvis ser alt bedre ut nå i dagslys og jeg skal gjøre det beste ut av situasjonen, og jeg vet at alt er under kontroll igjen når det blir kvelden.

Før jeg kommer dit, så har jeg utrolig mye å gjøre, selv om jeg har mest lyst til å gå å legge meg så skjønner jeg såpass at det ikke er løsningen på mine problemer. bare til å bite tenna sammen og smile gjennom blod, svette og tårer:)))))) Gleder meg utrolig til trening!!!!!!!!!!!!! klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar