lørdag 12. februar 2011

Resultater uke 6

Endelig kommer resultatene for uke 6. Denne uka har det gått helt supert med dieten, jeg har ikke hatt noen problemer og heller ingen utskeielser:))) Allikevel så veide jeg 83,5 kg og det er 0,2 kg mer enn jeg gjorde for 14 dager siden....og jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med det. Men det som var positivt var at da jeg målte livvidden så var det en reduksjon på 4,5 cm på 14 dager.....resultatet ble 82,5 cm :)))))) så da føler jeg at jeg har hatt en ok fremgang.

Jeg har slitt litt med å ta det samme antallet kg under styrketrening denne uka, har vært så "svak" i kroppen, mest sannsynlig fordi jeg har trena litt for mye de siste ukene og så fått jeg en reaksjon på det. Jeg er ikke flink til restitusjon....men skjønner at jeg må finne på noe for å få best utbytte av treninga. Kanskje først og fremst høre på hva folk sier til meg:))))))) Ønsker alle en flott helg :))) klem

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur irriterande det är når inte vågen rör sig i rätt rikting - men men att gå ner 4,5cm i midjan är ju superbra! Glädj dig åt det i stället för att grämmas över vågen. Den rör sig säkert nästa vekca i stället...

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hege :)))) ja, enda godt jeg hadde minsket i cm. jeg vet at det vil løsne til uka så det er bare å stå på videre :)))) ønsker deg en god helg :))) klem

    SvarSlett