mandag 28. februar 2011

Oppsummering og Resultat uke 8

På tide å få skrevet noe her på bloggen :)))) Uka som har gått har vært vanskelig diet-messig. Noen uker er veldig enkle, mens andre uker er mildt sagt et helv... hehe. Noe som resulterte i at det ble en spisedag på onsdag. Jeg hadde lovet ei venninne å ha Tupperware party her og siden det var kaos, så fokuserte jeg på å rydde huset. Jeg håper selvfølgelig etterhvert å mestre både matlaging og rydding av hus :))) Jeg vet hvor viktig det er å holde fokus, selv om jeg enkelte ganger bukker under når jeg føler det blir for stort press rundt meg. Det som var bra denne dagen var at jeg slapp følelsen av stress....og det er en seier i seg selv :)))

Ettersom jeg ikke har fulgt dieten hver dag så er heller ikke resultatene noe å rope hurra for. Jeg har gått ned 0,5 kg denne uka mens livvidden er den samme. Dvs at jeg veier 81,9 kg og det er minus 10,8 tilsammen:)) Målet er å se 80 tallet ved neste veiing.....så da må jeg gjøre alt riktig denne uka. Jeg er usikker på hvordan det blir, for jeg går nå inn i uken før mensen og nå får jeg virkelig sett hva hormonene gjør med meg. Det eneste jeg er sikker på er at dieten skal følges til punkt og prikke !!!!!!!

Treninga går forsåvidt greit, har dessverre ikke fått fokusert noe ekstra på dansetrinn, men jeg skal jo på kurs med Therese Cleve førstkommende Lørdag og det kan jo ikke bli annet enn bra :))))

Jeg har fortsatt problemer med høyre skulder og har begynt på en Ibux-kur for å få bort evt. betennelse. Jeg må ta det rolig med styrkeøvelser så lenge jeg har smerter så jeg får bare ta tiden til hjelp, selv om det er veldig tråkig å å ikke kunne yte max. Ønsker alle en flott uke :)))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar