fredag 11. mars 2011

uke 9 og 10

Hei alle sammen :)))...jeg har visst mye å ta igjen. Dessverre ingen resultater forrige uke men kan stolt meddele at i dag er det fremgang å spore :))) Fortsatt ikke helt etter mitt planlagte skjema, men etter forholdene er jeg fornøyd. Jeg veier nå 81,4 kg og det er ned 0,5 kg, og jeg har minsket livvidden med 1,5 cm og den måler nå 81 cm :))))) Tilsammen er det 11,3 kg og 19 cm :))) I går hadde jeg bursdag og jeg tok ikke noe ekstra å spise.....og dere kan tro jeg er glad for det. Jeg hadde gjester som spiste bløtkake, is, muffins etc....mens jeg holdt meg til dieten, hehehe.....verdens beste følelse i dag asså:))))).....og i dag kan jeg kose meg :))) og nå har jeg gått ned 39 kg siden jeg begynte på Easylife for 2 år siden og det er tidenes beste bursdagspresang :))))))))) Jippi :))))))))

Forrige lørdag var jeg på Family på Rommen, Oslo, på dansekurs med Therese Cleve fra Skal vi danse. Det var veldig inspirerende og jeg lærte mye, men etter 1 dag så var det ganske kaos i hodet mitt...hehe. Denne uka har gått med til å øve, øve og øve. Heldigvis så ligger det mange klipp ute på nettet fra hun var med på God Morgen Norge, så det er håp for meg også:))) Jeg har begynt å sette sammen et nytt program til timene mine og bruker det....men må øve enda mer, men har en veldig god følelse nå:)))

Pga en rotfylling og antibiotikakur så har ikke treningen blitt helt som planlagt, men siden jeg har en tendens til å overtrene så er jo det bare bra...hehe.
Jeg hadde min første skikkelige styrkeøkt på Torsdag...og jeg må si det var tungt å komme igang igjen. Jeg trente overkroppen og kunne ikke legge på slik jeg har gjort før...har fortsatt smerter i skuldra, men den virker ok :))) I går trente jeg bein og der er det framgang ..hærlig :))))

På mandag så var jeg hos min flotte PT Sondre Krogh-Bjerke og vi snakket om hva som skal skje framover. Jeg er fortsatt fokusert på å nå målet mitt, og etter en tung periode så ser jeg mye lysere på ting nå. Jeg kommer til å følge treningsplan som han har lagt opp til meg, dette for å få max ut av trening og slippe å bli overtrent. Må visst ha noen som holder meg i ørene...hehehe. Ønsker alle en flott helg, stor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar