lørdag 19. februar 2011

Resultater uke 7

Hei igjen :))) da har nok en uke gått og jeg har veid meg igjen. Nå veier jeg 82,4 kg og har gått ned 1,1 kg. Siden det "liksom" har stått stille noen uker nå hadde jeg forventet mere nedgang, så er bare sånn passe fornøyd, men hvis jeg ser 80 tallet i løpet av 2 uker såå skal jeg juble...hehehe. Livvidden er den samme som sist, 82,5 cm :) Tilsammen så har jeg nå gått ned 10, 3 kg og 16,5 cm i livvidde :))) Jeg har litt problemer med å se det selv, så da er det veldig koselig når andre forteller at jeg har blitt tynnere og at jeg ser flott ut :)))

Denne uka har det skjedd ganske mye. Jeg har hjulpet til på Dyrreklinikken både mandag og fredag. Det er utrolig gøy å kunne " jobbe" litt som frivillig innemellom, men skjønner hvorfor jeg har uføretrygd, for etter bare to dager så er jeg "utslitt", konsentrasjonsvansker, trøtthet og kraftid hodepine. Det er mange som blir overrasket når jeg sier at jeg har uføretrygd, selv min egen bror kan ikke skjønne det, men det som er innvendig og i hodet er jo umulig for andre å oppdage,
og når man i tillegg er veldig blid, elsker andre mennesker,og som regel har super energi på trening så skjønner jeg at folk lurer.....hehehe.

Jeg er jo stort sett blid og positiv, men aller mest når jeg er på trening. Fordi der kan jeg kun konsentrere meg om meg selv, det er mitt fristed. Samtidig så har jeg alltid vært flink når det gjelder trening, slik at jeg kan stole på meg selv og bare være meg selv :))))))

Denne uka har jeg fokusert mere på restitusjon og jeg tror det er veldig viktig for meg. De to siste ukene har jeg merket at jeg har vært " svak" under styrketrenig. Samtidig så har jeg problemer med høyre skulder, slik at jeg ikke kan ta i slik jeg ønsker. Kroppen har vært sliten og jeg har hatt 3 dager med treningsfri. Neste uke skal jeg ikke trene så mye styrke, men fokusere mere på dansingen og øve nye trinn. Gleder meg faktisk til dette også :))) hehehehe....ønsker alle en fortsatt god helg, klem :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar