fredag 21. januar 2011

oppsummering av uka

Jeg har hatt en veldig flott treningsuke. Mandag startet med LW og styrke på ryggen, og jeg kunne legge på en ekstra skive på nedtrekk. Litt usikker på hvor mye den veier, men uansett så var det økning, trente også biceps og triceps. Avsluttet med 1 hærlig spinningtime :))) Tirsdag trente jeg styrke på bryst sammen med Roar faktisk, og jeg kunne øke her også. Tok skrå benkpress med 10 x 40 kg x 3 og 10 x 18 kg x3 hantelpress....veldig gøy:)))) Avslutta også treninga med 1 hærlig spinningtime :))) Burde vel egentlig nå tatt en dag med treningsfri men dro på Joakim sin trening og den var slitsom som vanlig. Etter en time hos naprapat og 2 timer shopping var jeg totalt utslitt....og sov resten av kvelden, vel nesten. Hadde null energi og ingen matlyst før trening på torsdag, men alt hjalp da jeg kom på trening. Trente biceps og triceps før LW. Etterpå så var jeg på Family rundt med Fanny. En kjempefin time og veldig hard. Siden jeg allerede hadde trena biceps og triceps så var det vanskelig å henge med på alle repetisjonene.....og jeg måtte kaste inn håndkle flere ganger. Var ganske sliten etter trening, men hadde hærlig energi:))) I dag så valgte jeg å ha en fridag....hadde ikke hatt sjangs på spinninga.... og det har vært en flott dag med tur.

I morgen er det veie og spisedag og jeg ser fram imot styrke og spinning før det blir Nyttårsfest med gode venner. Resultatene kommer i morgen :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar