onsdag 26. januar 2011

frisk

Da er jeg i rute igjen, og har hatt en flott treningsdag:))) faktisk så var det direkte "vondt" å være på Joakim sin time i dag, ble kvalm opp til flere ganger fordi jeg pressa meg hardt. Det er ikke første gangen dette skjer så jeg vet at jeg ikke fortsatt er syk....hehehe.....vondt mens det står på men, men deilig etterpå. Jeg rakk også noen ekstra styrkeøvelser, markløft 10x 50kg x3, nedtrekk rygg 10x 20kg x1 og 10 x20kg+ x2, knebøy i fastmaskin 10x 50 kg x1 og 10x 60 kg x2 ( det meste jeg har tatt her før er faktisk 40 kg, i mars....har ikke trena denne øvelsen siden, men synes det er bra økning) og sit.roing 10x 47kg x3 :))))) Jeg rakk ikke noe mer siden Roar måtte ha bilen. Jeg har også gått tur med hundene, sammen med Vikki og Amira og begge hundene har badet og er rene før bursdagshelgen setter inn. Emily gleder seg veeeldig til i morgen og de andre dagene, så jeg får vekke ho ekstra tidlig i morgen så vi rekker gaver og div. før skolen :)))) vi snakkes snart igjen :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar