fredag 14. januar 2011

Resultater uke 2

Endelig føler jeg at jeg er i rute igjen. Før jul så telte jeg antall uker jeg gikk på diet, men fra 2011 så blir det en annen regning / skrivemåte. Jeg vil bruke det uke tallet vi er i, så forrige uke var uke 1 og nå er det uke 2....:)))))

Har vært veldig spent foran denne veiingen, siden det har gått litt over stokk og stein siden jul. Jeg er veldig fornøyd med 85,1 kg og 88 cm i livvidde:))) faktisk så er dette akkurat de samme resultatene jeg hadde lørdag 18 des 2010...og da jeg veide meg før jul så veide jeg 84,9 kg.... dvs at jeg har lagt på meg 0,2 kg siden jul, men har gått ned 1,2 kg siden forrige uke :))))) dette er første gang jeg måler livvidden siden 18 des.

I dag gleder jeg meg til en skikkelig spisedag, heldigvis skal jeg tilbringe dagen hjemme med treningsfri, så da blir det enkelt med forsyninger:))))) God Helg, klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar