onsdag 8. desember 2010

Hvem er det som hjelper meg

Da jeg satte meg mitt mål, så var det ikke vanskelig å velge hvem som skulle hjelpe meg. Personene jeg valgte er Sondre Krogh-Bjerke som i år tok klasseseier og overalltittel i både Norway Open og Norgesmesterskapet i Atletic Fitness og hans kone Marianne Krogh-Bjerke, Personlig trener og instruktør ved Family, Fredrikstad

Sondre og hans kone Marianne driver nettbutikken Ej-shop, som selger varer innenfor områdene trening, kost, helse og velvære og jeg anbefaler dere å sjekke ut denne siden, www.ej-shop.no

Jeg ble kjent med Marianne gjennom ei venninne og siden hun jobber som kursleder for Easylife ( eget innlegg kommer seinere) var jeg veldig nyskjerrig på å høre om dette.

Jeg har slitt med overvekt i ca 10 år, jeg har gått på Libra og på Grethe Rohde, jeg har klart å gå ned i vekt alle gangene men har også alle gangene gått opp i vekt igjen. Så da jeg traff Marianne veide jeg ca 120 kg.....og var ganske desperat. Jeg har vel egentlig aldri hatt noe tilovers for pulverkurer og trodde ikke det var noe for meg, men da jeg først bestemte meg så var det det beste jeg noen gang har gjort.

Og det var slik jeg ble kjent med Sondre. Han ble min kursleder på Easylife og har fulgt meg hele veien. I løpet av kurset så gikk jeg ned 32 kg og fikk en enormt god selvfølelse og jeg fant tilbake til meg selv. Jeg har alltid elsket å trene og det er faktisk styrketrening som har vært min stor interesse. Tidligere har jeg vært vandt til å trene mye alene men da jeg startet opp igjen måtte jeg ha noen som dro meg, så det ble gruppetimer og lite styrketrening. Det var først etter et år at jeg seriøst begynte å få interessen av styrketrening igjen.....og etter 3 PT timer med Marianne så var jeg klar for nye utfordringer:))))

Sommeren bød på noen problemer, treningsmessig og kostholdsmessig sett, 2 uker i syden, 2 uker med infulensa og så 2 uker treningsfri pga en operasjon. Brått hadde jeg lagt på meg 7 kg og i løpet av høsten så slet jeg veldig med dette. Jeg er en person som lett lar meg styre av følelser og det har alltid vært grunnen til min overspising, så jeg bestemte meg for at jeg vil ha det annerledes. Jeg legger ned så mye tid på trening at jeg faktisk vil ha mere ut av det. Jeg ble veldig imonert over Sondres prestasjon i år og siden han alltid har vært et fantastisk forbilde for meg, bestemte jeg meg for at jeg også vil gjøre dette:)))

Jeg har valgt de beste til å følge meg fordi jeg trenger å ha det strengt. Sondre bestemmer hvordan jeg skal spise og har kontroll på min fremgang og vektreduksjon. Jeg er så takknemlig for at jeg nettopp har denne hjelpen og for at Marianne trener sammen med meg på fritiden. Det kan ikke beskrives med ord hvor mye dette samarbeidet betyr for meg......Tusen,tusen takk så langt :)))))))

Jeg anbefaler alle som trenger hjelp til kosthold og trening og benytte seg av Krogh-Bjerkes online PT tjeneste som dere finner på www.online.pt.no :))))))) klem

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for skryt Linda! Du har så mye energi selv at jeg og Marianne bare hjelper deg å styre i riktig retning. Du er nok ikke den enkleste, men likevel langt fra den vanskeligste å veilede.

    Folk må gjerne gå inn på www.onlinept.no
    Personlig trening, foredrag, kostveiledning, bedrifttilbud og mye mer.

    SvarSlett
  2. hehe......hva mener du med at jeg ikke er den enkleste....nei, nei...ikke svar :)))))))))))

    SvarSlett