lørdag 18. desember 2010

Ukas resultater

Denne uka har bydd på mange utfordringer. Har slitt med lite energi og har derfor hatt to dager fri fra trening...og heldigvis var energien tilbake i går , sammen med masse melkesyre....hehehehe :)))) årets begivenhet i spinningsalen, Nissespinn, var veldig morsomt, men har aldri hatt så mye melkesyre.....det skrek i alle musklene i bena og hadde antydning til krampe flere ganger....men veldig deilig etterpå:)))

Ellers har det vært mye " psykisk" stress denne uka i form av julegave shopping og er glad jeg nå er ferdig med det :))) Har også vært på restaurant og spist...selv om jeg går på diet, heldige meg, fikk være med på julelunsjen på Family.....derfor var jeg veldig spent på ukas resultater. Jeg må si at det går over all forventning nå. I dag stoppa vekta på 85,1 kg og livvidden ble målt til 88 cm, dvs at denne uka har jeg gått ned 1,1 kg og minsket livvidden med 3 cm:)))))) Etter 7 uker så har jeg gått ned 7,6 kg og minsket livvidden med 12 cm :)))))))) Og jeg er veeeeldig fornøyd :)) klem

3 kommentarer:

  1. Va kul att du startat blogg - det visste jag inte.
    Måste säga att jag blir imponerad av din målmedvetenhet! WOW! Grattis till avklarade mål, och lycka till vidare!
    Kram Hege

    SvarSlett
  2. Suverent Linda! Du fikk pekefingeren fra meg før du startet og jeg må virkelig innrømme at du har tatt fast grep om din egen livsstil. NYDELIG!!!
    Da ligger du litt foran skjema og er klar for en ny periode etter nyttår. Tenk deg hva du klarer frem til 2012!! Se det for deg a Linda! Se for deg at du står der og har klart målet ditt! Se for deg at alle rundt deg er der og støtter deg og er imponert over hva du har fått til! Se for deg at du har vunnet din egen kamp! Kjenn på følelsen Linda! Er det deilig? Gratulerer!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Hege :)))))

    og tusen, tusen takk til deg Sondre, det føles faktisk så deilig at jeg fikk en liten tåre i øyekroken :))) og jeg vet nå at jeg kan klare det, og at det er verdt strevet:))) Uten deg og Marianne så hadde jeg aldri hatt sjangs til å gjennomføre, så nok en gang takk :))) i morgen blir det skikkelig styrketrening sammen med Roar:))) klem

    SvarSlett