søndag 17. april 2011

Snart mandag

Oppsummering av resten av uka:))) det ble treningsfri på onsdag siden jeg tok i litt ekstra på mandag. Styrketreninga går veldig bra og jeg merka at jeg kunne legge på mer på torsdag siden jeg hadde fri på onsdag. Latino Workout timen på torsdagen utgår etter påske, så da får jeg høre med PT Sondre om det blir forandringer i treningsplanen. Fredag var treningsfri og lørdag trena jeg bein + litt rolig spinning. Jeg veier fortsatt det samme, 82 kg, ikke oppgang og ikke nedgang. Merker at jeg fort mister fokus på dieten selv om treninga går over all forventning. Nå er det bare " å ta" seg sammen som det så fint heter, for det er jo det her jeg har bestemt meg for. Neste delmål er å veie under 79,9 kg 30.April......så jeg får bare stå på. Denne uka skal jeg begynne med 30 min rask gange før frokost. Snakkes snart igjen :)))))) stoooor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar