mandag 2. mai 2011

Positive tanker

Hei :))) da er jeg endelig tilbake igjen. Mine forrige mål klarte jeg dessverre ikke å gjøre noe med. Grunnen har vært at jeg har fokusert på alt som er negativt...og jeg som trodde jeg var blitt så flink på det motsatte. Og jeg er irritert på meg selv for at jeg ikke har "sett" det selv. Tusen takk til Nina som faktisk sa det rett til meg, nå føles det som om 10 kg har folatt skuldrene og jeg er klar for nye utfordringer.

Fra å være ganske uttafor og nedstemt i går til å ha så positiv energi i dag er egentlig ganske skremmende. Så mye betyr det faktisk at man tenker riktig. Jeg er tilbake på diet og klar for resultater til helga. Siden jeg skal i konfirmasjon til søndag så blir det spisedagen min :))) vi snakkes, klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar