onsdag 25. mai 2011

Onsdag 25.Mai

Hei :))) da har jeg gått en uke på ketose-dieten og jeg har veid og målt meg. Vekta er 79,2 kg og det er minus 2,2 kg. Livvidden er 79 cm og det er minus 2 cm. Jeg er veldig fornøyd og motivasjonen er stor videre:)))) Dere kan tro jeg hadde det gøy på treninga med det nye programmet mitt på mandag. Skulle ha to helt nye øvelser, frivending med sekk og knebøy med vektstang over hodet. Jeg måtte ringe Sondre for å få inn øvelsene med t-skje...hehehe....og Nina var villig læremester. Den første øvelsen gikk greit etterhvert, noe værre var det med den andre. Det er veldig vanskelig å gå ned i knebøy med stang over hodet, så jeg øvde meg med kosteskaftet...hehehehe....men etterhvert klarte jeg å ta 13,5 kgs stanga, men det så ikke særlig pent ut....øvelse gjør mester har jeg hørt :))) jeg har også dips og roing på programmet. Jeg tok 7 dips, helt alene, og er faktisk imponert:))))) Teknikken er nok ikke den beste men det kommer seg etterhvert. Så var det 100 m roing som gikk helt greit. Jeg kjørte 4 runder med disse øvelsen og avsluttet med 20 min crosstreiner.....og for å si det mildt var jeg helt pumpa, skal nevnes at jeg hadde en time Dance Workout før styrketreninga....puh....hehe...merker godt at jeg ikke har så mye å gå på når lagrene mine er tomme. Jeg ønsker alle en flott dag :))) stor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar