mandag 23. mai 2011

Hei igjen :))) nå er jeg i gang med 6. dag av ketose kuren min og det går veldig bra. Jeg skal veie og måle meg på onsdag og dere kan tro jeg er spent ;))) Jeg føler meg ikke sulten, men kan bli litt svimmel innimellom. Jeg drikker MYE vann og det føles hærlig, ikke har jeg spesielt lyst på noe utenom heller. Jeg har fått en ny favoritt dessert.....cottage cheese med kanel og søtning, dere kan tro jeg ble glad når jeg fikk vite at jeg kunne spise det...hehehe. I dag begynner jeg også på det nye treningsprogrammet mitt....og det er jeg spent på, for det er mange øvelser jeg ikke har gjort før. Den ene dagen blir det løping i bakke....så det er bare til å holde motivasjonen oppe. Nå er det knappe 5 uker til første sykkelritt...så det ser ut som om jeg har en stor jobb foran meg, er litt usikker på hvordan jeg skal få tid til å sykle men det går vel det også...;)) Var på tur sammen med Lise på fredag og det var helt pyton..hehe...ikke akkurat optimalt å dra på sykkeltur i motvind men en kropp på vei inn i ketose. Fikk sykla 2,9 mil da, så jeg er jo fornøyd :))) kos dere i vinden så snakkes vi på onsdag :))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar