fredag 8. april 2011

Hei igjen:))) jeg er oppe og ikke gråter....ihvertfall foreløpig...hehe...skal til tannlegen. Ikke noe galt i det altså, men pleier å få panikkangst i tannlegestolen. Det eneste som skjer er at jeg begynner å gråte fordi jeg føler jeg ikke får puste når bedøvelsen begynner å virke. Det er nesa som er problemet( hehe...det er ikke det vettu..det er HODET!!) men jeg bruker teknikker for å holde angsten nede. Tenker på positive opplevelser og får konsentrasjonen over på noe annet. I dag har jeg allerede begynt å forberede meg.....så kan jo hende jeg blir positivt overraska:)))

Forresten så funka det helt perfekt med treninga i går, selv om jeg ikke hadde lyst til å dra.....virkelig balsam for sjelen:)))...men nå må jeg dra, ellers så risikerer jeg å komme for seint.....og det kan jeg jo ikke...hehehe:))))) klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar