torsdag 7. april 2011

Uke 13

Jeg skulle jo høre av meg på Lørdag.......:P Dette har vært en vanskelig uke hvor jeg stort sett har vært en Zombie. Siden mensen uteble tok jeg en graviditetstest forrige fredag....og den var positiv!!! Jeg må virkelig si at jeg var regel rett i sjokk hele helga og har ikke visst hvordan jeg skulle få skrevet noe om det. Egentlig så hadde jeg ikke noe ønske om å skrive det heller men jeg føler for en ærlig oppdatering :) selv om det ikke var planlagt så var jeg klar for å bære fram babyen, selv om det ikke er en ønskesituasjon i en alder av 41 år. Og med tanke på at jeg har et veldig vanskelig svangerskap bak meg og at jeg tar anti- depresiva så har jeg for lengst slått fra meg tanken på flere barn. Det er jo typisk meg å se problemer med en gang og ikke løsninger og jeg har faktisk trygla de høyere makter om å la meg få mensen ;) Og det fikk jeg, faktisk på søndag....mye sterkere enn vanlig, og etter to legebesøk så viser det seg at jeg har hatt en spontanabort. Jeg er utrolig letta fordi jeg fortsatt har "friheten" min, men samtidig så føles det tomt og rart......og etter å ha vært hos en ufølsom spesialist i dag så har jeg vært på psykisk bærtur. Jeg tror jeg har grått i 2 timer....lekkert.....og faktisk hatt skyldfølelse for det som har skjedd. Jeg vet at jeg ikke kunne gjort noe annerledes og at 1 av 3 svangerskap ender i abort.....men det er trist å tenke på allikevel. Uansett så har jeg stor tro på at det er en mening med alt som skjer og at jeg skal lære noe av det:)) Så.....jeg har ingen resultater fra forrige uke og det blir dårlig denne uka også. Hodet har vært en helt annen plass og har faktisk vært plaget med hodepine, svimmelhet og kvalme....så jeg må lytte til kroppen og ta det litt pent. Er egentlig ikke klar for trening i dag.....men Latino Workout here I come:)))) snakkes, klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar