tirsdag 29. mai 2012

Hallo :))) Nå har jeg faktisk hatt fire dager uten angst og det må jeg si er utrolig deilig, det hjelper å ikke være så mye for seg selv samtidig som jeg har brukt noen healing metoder som tidligere har hjulpet meg masse:)) Det ble ikke noe bading på Søndag men jeg og Cathrine gikk tur ved Mærrapanna med Billie og Daisy, og vi lå ved vannet og sola oss lenge. Senere på kvelden var jeg på kinodate med Roar, og jeg kan ikke huske sist vi var alene på kino, veldig koselig :)) I går gikk jeg tur med hundene før frokost og jeg hadde tenkt å klippe gresset, men siden jeg skulle hente Emily hos foreldra mine i Rygge...og hadde lovet å ikke komme så seint...så rakk jeg ikke klippe, tror vel egentlig at naboene var fornøyd med det siden det var 2.pinsedag, men jeg persolig gjør hagearbeid og annet på sånne dager også...:))) Hjemme hos mamma og pappa ble det pilkasting med Emily og jeg gleda meg til luftgevær skyting....men børsa var ikke med på notene..:P I stedet ble det en tur i Huseby skogen og fotografering av de gamle eiketreea, utolig flotte å se på og noen er enorme :) I dag ble det endelig klipping av plen, rydding og best av alt spinning:)))) Det å starte dagen med energi og slutte med energi er bare en drømme situasjon, så jeg tror jeg bare skal nyte følelsen så lenge jeg kan og ikke stresse. Har også sovet mye disse dagene og det gir overskudd. Endelig har jeg skønt at det må endringer til for at hodet og kroppen skal trives. I dag føler jeg at jeg ikke har et eneste problem i hele verden, og jeg tror jeg beholder den følelsen bittelitt til :)))) Ha en fortsatt fin kveld <3 klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar