søndag 27. mai 2012

Hei :))) I går var jeg å trena, fikk kjørt litt bryst, triceps og rygg.....og har faktisk en deilig STØL følelse i kroppen i dag. Kjenner at min psyke har såå godt av trening, og jeg aner et gryende Håp i horisonten. Det kommer til å bli en uke med middels trening nå...før jeg skal ha en ny, liten operasjon mandag 4.6. Ikke noe farlig, noe ala en hemorideoperasjon.....så da blir det nok en gang 2 uker uten trening. Gjelder å holde humøret og psyken oppe og har faktisk forberedt meg på en del smerter denne gangen, grønnsåpebade og en badering å sitte på.....hahaha. Egentlig såå er det jo en ganske flau ting, men ikke desto mindre smertefullt å ha det, så jeg gleder meg til å bli kvitt problemet. I går feiret vi bryllupet til et vennepar og det var morro å erstatte magebeltet med en fin kjole, operasjonen har bare vært såååå vellykka og jeg føler meg veldig heldig :)))) Solen skinner og jeg skal ut å bade, kos dere masse <3 klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar