søndag 3. juni 2012

Operasjon

Hei :)) Jeg hadde noen flotte dager forrige uke, og den følelsen er så utrolig deilig. Skjønner jo at jeg ikke kan ha gode dager hver dag, men når de dårlige dagene kommer så er det godt å ha de gode å se tilbake på, og gjøre det man kan for at de gode snart er tilbake. Jeg jobbet i hagen på onsdag også, og trente både torsdag og fredag. Får lett "overtenning" på treninga og da tar jeg i litt ekstra.....merket på magen at det hadde vært en hektisk uke og følte for å bruke magebeltet , da blir smertene borte, så det er jo ingenting farlig ;) Lørdag var en flott dag, sov lenge, fikk gjort reint (litt...hehe) og så var det feiring av flotte Malin sin 30 års dag. Jeg var sjåfør som vanlig og holdt meg unna kakene...hehe. I går var en heller blanda dag, mye følelser og litt sliten , men hadde koselig besøk av min venninne Lise. Avslutta dagen bra med å se på Avatar og jeg ble positivt overraska over hvor bra den var. Nå er jeg straks klar til å dra til Moss Sykehus for min litt flaue operasjon....så kommer til å ha litt problemer med å sitte fremover. Jeg har ønsket meg lokalbedøvelse men det gjenstår å se om jeg virkelig kan få det, krysser fingrene, for har ikke lyst på en narkose til nå. Gruer meg litt og det var nok derfor jeg var "litt uttafor" følelsesmessig i går. Snart er det over og jeg sitter her å skriver igjen :))))) ønsker alle en flott dag <3 stoor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar