fredag 10. juni 2011

rsultater uke 3

hei :))) her er jeg.....hehe....mye å ordne med om dagen, faktisk så mye at jeg ikke orker å åpne dataen en gang...og det sier jo litt...hehe. Her er iallefall resultatene for uke 3 av min ketosekur. Vekta er nå 76,9 kg og det er minus 1,3 kg på en uke og livvidden er nå 78 cm og det er minus 1 cm. Jeg er godt igang med uke 4....og begynner å se lyset i tunellen. I dag har jeg akkurat 1 uke igjen...så det kommer til å bli 4 uker og 3 dager. Dette fordi jeg ikke tar noen sjangser på å få noe magetrøbbel før Lise og Bjørn sitt bryllup, hvor jeg er forlover. Så lørdag 18 Juni er den magiske dagen....best å ikke ha for store forventninger....hehehe....men for å si det sånn JEG GLEDER MEG :))))) Håper alle har det bra. Jeg skal være med på PT Sondre sin Sommer Boot Camp og starter i dag....er veldig spent, men tror det blir bra:))) ønsker alle en flott pinse helg :))))) stooooor kleeeeem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar